skvaller-du-saknat

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

rökning!

Av skvaller-du-saknat - 7 januari 2013 19:16

hej!

något som är väldigt populärt i bloggvärlden är att röka, Dessie, Isabelle,Kenza, Tyra (?) och Kissie (?) i stortsätt alla stora svenska bloggare (kvinnliga) röker! MEN... Paulina Danielsson mer känd som "Paow" röker INTE och försöker att inte dricka alldeles på tok för mycket, men istället snusar hon! "Paow" har även skrivigt på sin instagram att hon har SLUTAT röka och börjat snusa... jag tycker inte att ngt av det är särskilt attraktivt, bara ofräsht!

puss puss!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skvaller-du-saknat - 13 januari 2013 14:20

hej! Tyra har gått ut i en tinig med rubriken "bloggen kanske blir en mammablogg", det har ju varigt mycket snack kring henne och hennes bbe t.ex att dom lixom "trivs" väldigt bra ihop, det tror jag men det jag inte kan svara på är om hon är "in pr...

Hej

Av skvaller-du-saknat - 6 januari 2013 13:16

Fortfarande inget skvaller! Villa bara titta in och säga det!...

Av skvaller-du-saknat - 4 januari 2013 11:26

det finns i stort sätt alltid skvaller, men inget kul just nu! hej igen! det är total tomt på skavaller just nu! jag ska se till att skaffa ett mylovebasket konto så att jag kan vis vad kändisar kööpt från vilket märke, och pris! men jag kan ju int...

Av skvaller-du-saknat - 1 januari 2013 17:17

hej! Dessie (dessie.se) har haft en dålig update, pga att Dessie som driver bloggen har varigt "arg" för en grej och kastat sin splitt nya mac book i gålvet, good job Dessie! några av hennes läsare har sagt attd et tror att hon har en diagnos, adhd...

Av skvaller-du-saknat - 31 december 2012 18:47

efter vinter kommer vår, efter rengn kommer sol... säger man! enligt mig, går dety inte så bra! jag tror att efter otrohet svartsjuka Justins ryckte med modellen Barbara, som kom så klart avudet hos Selena, jag förstår henne! dom har bråkat mycke g...

Presentation


HEJ!
här på bloggen kommer ni läsa om t.ex. JB 1D Rihanna svenska bloggare mm. HOPE U LIKE IT!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards